maanantai 28. marraskuuta 2016

3 kuukautta!

Allô!

Toivottavasti kaikille kuulu hyvää, ja tsemppii teille Suomes oleville joil on koeviikko meneillään tai just loppunu en tiedä...3 kuukautta menny jo? On se kyl totta että ku nauttii nii aika menee ohi tosi nopeesti. 

Oltiin vähän aikaa sit Montréalissa kaks yötä äidin työn takii, ja ehin samalla nähdä Suvia joka asuu siellä ihan keskustan lähellä! Oli jees päästä vaihtelemaan kuulumisia ja kertoo tapahtumista. Käveltiin Mont Royalilla ja käytiin kahvilla (kaakaolla), oli niin hyvää, sellasta oikeesta suklaasta tehtyy. Käytiin kans siskon kanssa vähän shoppailemassa lauantaiaamuna, tuhoa tuli tehtyä mut ei liikaa, tarpeelliset tavarat tuli ostettua, kuten iso villapaita koska mun niska on täällä aina ihan jäässä. :D

Mont Royale ja Suvi <3
Tarpeellisesta puhuen oon kans todennu kuinka vähän tavaraa mä oikeesti tarviin jokapäiväsessä elämässä. Siis joo kyl on niit juttui joita ois kiva omistaa täälläkin joskus, mut pärjään kyllä vallan mainiosti ilman kaikkea sitä krääsää mitä mulla on Suomessa huone täynnä. Ehkä mä nyt uskallan tehä kunnon siivouksen mun huoneessa kun mä palaan takas...

Eilen mä olin Wanakessa AFS -orientaatiossa, ja näin Maijun taas ekaan kertaan kolmeen kuukauteen! Tapasin kans Quebecin alueen muita AFS -vaihtareita. Samana iltana me pidettiin Gilmore Girlsin uuden kauden kunniaks Gilmore Girls -ilta kavereiden kanssa. Katottiin kaikki neljä jaksoo peräkanaa Netflixissä, eli 6 tuntia ruutua 5 minuutin taukojen kanssa. Sapuskana oli kaikkee mitä ne söis eli pizzaa, kiinalaista, karkkii, sipsii, naksuja, raksuja kakkusia jne... Sen jälkeen ei kyllä tehny mieli syödä mitään makeeta eikä tehny kyllä tänään aamullakaan...onneks Mathilde oli tehny smoothieta kun tulin alakertaan, nam. :)


Binge watching eväät kunnossa ;)
Ylpee Suomi -edustus ja Maiju <3

AFS -orientaatio Wanakessa ja uusia kavereita <3


Viime viikol yhtenä päivänä just ennen päivällistä (oli jo jäätävä nälkä), mun host isä sano et pata ei ollu viel valmista et ootettaisko vielä tunti. Kello oli jo 19 nii sanoin vaa vähä vitsillä että, "haha hirvee nälkä, eiks voitais syödä aamupalaa päivälliseks", ja se vastas että no miksipäs ei hyvä idea. Olin hetken vähä ällikällä lyöty että täh oikeestikko, ei vaan vaikuttanu asialt jota me tehtäis täällä ku meil on normaalist viikon ruoat tiedossa jo ennen ku se alkaa (host iskä pitää kokkaamisesta, en valita). Hyvät kaverit suomessa kyl tietää kuinka paljon mä rakastan aamupalaruokaa ja kuinka mä voisin oikeesti syödä sitä joka aterialla, joten voitte kuvitella että olin ilonen haha. :D 

Loppuun vielä tällänen


Noniin ei mulla muuta! Ensi kertaan siis, toivottavasti siellä päin on kaikki hyvin! :)

-Iris








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti